vrijdag 28 maart 2014

Crowdfunding het hoe en wat?

We zijn druk bezig met onze actie om Lekker Lokaal Kids financiële rond te krijgen. Om het programma zo zonder grote reclame op de buis te krijgen. Ik krijg veel reacties en onder anderen ook de vraag over het hoe en wat. Hierbij zal ik een uitleg doen en enkele vragen beantwoorden.

Waarom crowdfunding dit is een trendy manier van financieren een project word hierdoor door een grote groep gedragen. Bij een crowdfunding actie krijg je iets terug voor je donatie/inverstering. Kijk op de flyer of op http://www.voorjebuurt.nl/project/lekkerlokaalkids wat onze tegen prestatie is voor jou donatie.

1) hoe kan ik geld overmaken? Dit kan via de website www.voorjebuurt.nl klik op projecten kies het project Lekker Lokaal Kids. Klik links om de link steun dit project. Registreer je en volg de stappen die volgen.
2) wat gebeurt er met mijn donatie? Als wij onze limiet halen van €10.000,-- dan gaan wij één aflevering opnemen. Mochten we het bedrag niet halen dan krijgen alle donateurs hun geld terug.
3) kan ik voor een ander persoon of twee keer een donatie doen? Ja dat kan volg de stappen bij het inloggen of registreer een tweede persoon.
4) sponsoring door bedrijven hoe zit dat met de fiscus? Voor alle informatie klik op deze link http://blog.voorjebuurt.nl/anbi-voor-je-buurt/

Ik hoop zo enkele vragen te hebben beantwoord.

Met een culinaire groet
Chef Patrick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten