zaterdag 15 maart 2014

Crowdfunding het hoe en wat!

Een kleine week is onze crowdfunding actie aan de gang. En zoals met vele nieuwe of onbekende dingen krijg ik veel vragen over het hoe en wat te doen bij Crowdfunding. Crowdfunding is een nieuwe manier van financieren van projecten van stichtingen, particulieren en bedrijven. Zo ook mijn project Lekker Lokaal Kids het lekkerste & leukste kinderkookprogramma. Om dit tvprogramma op de buis te krijgen zijn financiële middelen nodig om niet afhankelijk te zijn van de grote merken in de foodindustie. En de kinderen met echte en eerlijke producten hun eten te bereiden.Vandaar deze actie en maak ik gebruik van het crowdfundplatform van www.voorjebuurt.nl dit bied voor mij maar voor jou de inversteerder zekerheid. Veel andwoorden op aan mij gestelde vind je hier http://www.voorjebuurt.nl/veelgesteldevragen. Ik ga er vanuit dat hierbij de meeste vragen beantwoord zijn zo niet mail je vraag dan naar info@lekkerlokaal.tv. Mocht je na dit alles besloten hebben dit project finacieel te steunen dan kun je dit doen via de voorjebuurt.nl site klik op het project Lekker Lokaal Kids klik dan op Steun dit project vul de gevraagde gegevens in en betaal via IDeal. Zo is ook jou investeringen een zeker investeringen. En kunnen wij binnenkort kookles geven ze weer bekend maken met echte en eerlijle producten. Met een culinaire groet Chef Patrick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten