woensdag 11 september 2013

Naar de beurs...

Iedereen maakt afspraken omdat je natuurlijk wel eens met mensen/bedrijven iets te bespreken hebt. Als het geen hele zware dingen zijn dan wil ik het een en ander nog wel eens combineren op een beurs. Zo ook vandaag even naar Apeldoorn daar met de mensen die ik wou spreken gesproken en als je er toch bent even over de beurs gelopen. Wat me dan de laatste jaren opvalt is dat de frituur producten en het kant en klaar en masse vertegenwoordigt is. Het lijkt wel of we niets anders of zelf nog iets kunnen bereiden. Jammer vind ik dat. Voorbeeld ik ben net binnen krijg een zakje friet in mijn handen gedrukt twee tellen later een kaassoufflé waar na een stukje balgehakt (stuiterbal). Maar ja er zal wel markt voor zijn. Even verder verse producten heerlijke vlees en vis heerlijk. Even hier en daar geneusd en enkele leuke contacten opgedaan. Dus richting huis maar weer bij de uitgang kreeg ik een doos vol met producten van diverse aard. Beurs was super geregeld en wat ik waardeer is dat er niet betaald hoefde te worden voor parkeren en de innelijke mens kon zich gratis te goed doen aan een frisdrankje. Super geregeld. Bedankt DELI XL met jullie beurs Bertokken van BRON tot BORD.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten